#BLOG

Beaufort makes it personal met: Kelly van den Broek

Utrecht, januari 2024

Beaufort Transformations and transactions hanteert de slogan: Perfection made Personal. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? In deze serie vertellen de consultants van Beaufort hoe zij het ‘Personal’ maken. Deze week: Kelly van den Broek.

Het succes van ons plan hangt af van de mensen die het tot leven brengen.” – Kelly van den Broek, consultant.

Perfection made Personal, wat houdt dat volgens jou in?

“Voor mij betekent ‘Perfection Made Personal’ de toewijding om altijd de beste prestaties te leveren en voortdurend te streven naar verbetering, vooral in de complexe wereld van herstructureringen en financiële vraagstukken. Hierbij is het cruciaal om een persoonlijke touch te geven aan de vraagstukken en onze inzichten te vertalen naar adviezen die passen bij de situatie van de klant. Zo kunnen we écht het verschil maken.

Bij een succesvolle herstructurering duiken we diep in de organisatie, onthullen we waar verbeterpotentieel zit en identificeren we waar mogelijke kansen liggen. Onze grondige analyse levert niet alleen inzicht op, maar creëert ook betrokkenheid. We luisteren naar alle perspectieven en brengen zo de kern van het probleem in kaart. Het succes van ons plan hangt immers af van de mensen die het tot leven brengen.”

En Kelly: hoe maak jij het Personal?

“Het belangrijkste voor mij is om in contact te komen met de individuen binnen een onderneming, hen te begrijpen en te leren kennen. Dit vormt de basis voor een persoonlijke en productieve samenwerking. Door in de schoenen te gaan staan van de klanten ontdek ik wat hen drijft, waar hun passies liggen en welke doelen zij nastreven. Het geeft een voldaan gevoel om substantieel te kunnen bijdragen aan het herstel van een ingewikkelde situatie, zodat deze weer beheersbaar wordt.”

Interesse in een persoonlijk gesprek?

Vind de contactgegevens van Kelly op de teampagina!

“Het belangrijkste voor mij is om in contact te komen met de individuen binnen een onderneming, hen te begrijpen en te leren kennen. Dit vormt de basis voor een persoonlijke en productieve samenwerking. Door in de schoenen te gaan staan van de klanten ontdek ik wat hen drijft, waar hun passies liggen en welke doelen zij nastreven."