#BLOG

Beaufort makes it personal met: Diego le Grand

Utrecht, december 2023

Beaufort Transformations and transactions hanteert de slogan: Perfection made Personal. Maar wat betekent dat eigenlijk in de praktijk? In deze serie vertellen de consultants van Beaufort hoe zij het ‘Personal’ maken. Deze week: Diego le Grand.

De belangrijkste factor om écht persoonlijk en waardevol advies te kunnen geven is een ruimdenkende, oplossingsgerichte en ondernemende visie.” – Diego le Grand, consultant.

Perfection made Personal, wat houdt dat volgens jou in?

“‘Perfection made personal’ behelst voor mij de twee belangrijke aspecten van ons werk; het nastreven van perfectie met betrekking tot onze analyses, en het vertalen van deze inzichten naar concrete adviezen die waarde bieden in de persoonlijke situatie van de klant.

Beide zijn mijns inziens onlosmakelijk met elkaar verbonden. Als je geen perfectie nastreeft in je analyse zijn je adviezen gebaseerd op aannames. Evenzogoed heb je niets aan een perfecte analyse als je daar de adviezen niet uit concretiseert of als deze niet passend zijn in de specifieke situatie van een klant.

Perfection made personal vertolkt voor mij daarom Beaufort’s primaire toegevoegde waarde: op basis van een zo objectief en perfect mogelijke analyse, concrete en persoonlijke adviezen geven.”

En Diego: hoe maak jij het Personal?

“De belangrijkste factor om écht persoonlijk en waardevol advies te kunnen geven is een ruimdenkende, oplossingsgerichte en ondernemende visie, die is gevormd door een objectieve en accurate analyse van de feiten.

Het vormen van een advies begint daarom bij het volledig begrijpen van een markt, businessmodel, bedrijf en diens financiën. Het persoonlijk maken volgt ná een objectieve analyse; met de kennis van de realiteit verplaats ik mij in de specifieke situatie van een klant, en probeer ik in concrete kansen en oplossingen mee te denken.”

Interesse in een persoonlijk gesprek?

Vind de contactgegevens van Diego op de teampagina!